.: Dengan Menyebut Nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :.

Saturday, July 31, 2010

Koleksi anak2ku

Hehehe tidak tahulah mahu update apa di blog ni.Tiada idea , yang ada kat kepala hanya tentang anak-anak ku. Hehehe anak-anak penyeri hati dan kegembiraan.
Entry kali ini mahu cerita perihal anak-anak perempuan ku yang comel dan cute ni.Jangan perasaan Isyah dan Humairah, abah saja mahu cantikkan statement ni hahaha.
Ni merupakan mug kesayangan anak-anak yang dua org ni. Hari tu pergi ke kedai cenderahati dengan Umar, jadi nampak mug pink ni. Memandangkan Humairah dan Isyah ni suka colour pink jadi aku pun nak belilah. Ingatkan nak beli 3 untuk anak bujang ku Umar ni, tapi dia tak nak. Katanya minum mug atau gelas biasa pun hilang juga dahaga. Hehehe ni aku sayang dengan Umar, pemikiran yang agak matang walaupun stay kanak-kanak lagi. Moga hingga ke besarlah peel ni.amin
Berbalik pada anak ku Isyah dan Humairah. Budak dua ni suka sangatlah mug ni, huh orang lain tak boleh guna mug ni, hehe kecuali aku sebab aku yang beli hahaha.
Tapi dari sudut hatiku , puji comel juga mug budak-budak ni , minum kat mug ni macam sedap ja. Mungkin sebab dahaga kot. Hehehe

1 comment:

tiut amorph said...

cute nye mug isyah n humairah...xde ke tuk umi dan ibu mug yg comel juga...hehehehe